Din nye forrentningspartner

Seriøsitet. Soliditet. Contrazt.

Om Contrazt

Netværk af validerede leverandører

Contrazt er en selvejet virksomhed med mere end 20 års brancheerfaring

Contrazt er en loyal samarbejdspartner, der tilbyder gennemarbejdede løsninger, i et skarpt prisniveau. Vi tror på en god dialog giver de bedste resultater og den største tilfredshed.

Vi tilbyder B2B løsninger inden for produktområderne:

Der er vores mål at arbejde sammen tilfredse kunder og samarbejdspartnere, der ønsker et loyalt langsigtet samarbejde omkring opgaverne – for igennem langsigtet samarbejde opnås mere effektiv opgavebehandling, der optimere både tid og økonomien.

Rådgivning / vejledning koster ikke ekstra hos Contrazt, men er del af det samarbejde omkring opgaverne. 

7 gode grunde til at vælge Contrazt som leverandør

1. Kvalitet

Alle har prøvet at stå med en billig reklamekuglepen, der ikke kunne skrive efter et par ganges brug – eller at trække i en t-shirt, der var helt skæv efter bare en enkelt vask. Hos Contrazt lægger vi vægt på kvalitet, og vi sælger ikke noget, som vi ikke selv kunne finde på at bruge i vores egen virksomhed.

2. Pris

Hos Contrazt får du altid skarpe og konkurrencedygtige priser. Vi arbejder tæt sammen med en række nøje udvalgte leverandører, og vi har derfor ikke store udgifter til varelagre og administration. Vores lave omkostninger kommer dig til gode i kraft af meget lave priser.

3. Personlig rådgivning

Uanset om du skal investere i reklameartikler, nye uniformer eller julegaver til dine kunder eller medarbejdere, så skal dine valg og signaler understøtte din virksomheds brand og skabe værdi. Hos Contrazt er Jesper Smed din personlige rådgiver, der hjælper dig med alt fra fx farvevalg og placering af logo på firmabeklædning til hvilke merchandise-produkter, du skal vælge, for at skabe opmærksomhed på en messe. Jesper er uddannet inden for tekstilbranchen og har mere end 20 års erfaring med salg af firmatøj, merchandise og gaveartikler.

4. Tilgængelighed

Du kan ringe og maile til os på alle hverdage mellem 7.00 og 23.00. Vi svarer normalt inden for en time. For hos Contrazt ved vi godt, at bestillingen af de 200 firmatrøjer til årets motionsløb nok ikke står øverst på din lange to-do-liste. Vi ved også, at ideen til at fylde en fiskebowle op med USB-nøgler med logo på, på den kommende messe, kan opstå få dage før, du skal afsted. Derfor kan du fat i os 16 timer i døgnet. Vi hjælper dig, når det passer ind i din tidsplan, og vi sætter din opgave i gang med det samme.

5. Ingen minimumsbestilling

Hos Contrazt bestiller du kun det antal varer, du har brug for. Skal du bruge en enkelt firmahabit eller seks kaffekrus med logo, så kan det sagtens lade sig gøre hos os. Får du senere brug for flere af den samme vare, så bestiller du bare igen.

6. En sund dansk virksomhed

Contrazt ApS er en 100 % dansk virksomhed, der har kontor & showroom i Skødstrup ved Aarhus. Virksomheden hviler på et stærkt økonomisk fundament og et fintmasket net af dygtige samarbejdspartnere som sidder klar i startklodserne. 

7. Gratis og uforpligtende møde

Med 20 års erfaring ved vi, hvor afgørende sparringen med kunderne er for et succesfuldt resultat. Overvejer din virksomhed at investere i firmabeklædning, merchandise eller firmagaver, så ring direkte til Jesper Smed på 23 40 83 88 og aftal et gratis og uforpligtende kaffemøde.  Jesper lytter gerne til jeres ønsker og behov og kommer med råd og vejledning til, hvordan I kan styrke jeres brand og værdier. 

Klar til et møde?

Code of Conduct

Som leverandør stræber Contrazt efter at være en ansvarlig og pålidelig partner. Contrazt har ingen fremstillingsevne, men fungerer som en køber for vores kunder. Størstedelen af Contrazt’s produktion produceres efter kundernes ønsker og behov. 

Hos Contrazt mener vi, at ansvarlig forretningsstyring leverer både bæredygtige og stærke forretningsresultater. Det er først og fremmest internationale virksomheder, der driver globaliseringen, og det vil kun være gennem et globalt samfund og samarbejde, at vi kan gøre fremskridt til gavn for alle verdens økonomier og samfund.

I vores Code of Conduct kan du læse om hvilke overvejelser vi gør i forbindelse med valg af partnere.

Yderligere information:
Jesper Smed CEO 
talk@contrazt.dk

Mikkel S. Bruun

Ux designer

Jesper Smed

Ejer / CEO

Økonomi ansvarlig

Økonomi 

Mikkel S. Bruun

Web ansvarlig

Jesper Smed

Ejer / CEO

Økonomi

finans@contrazt.dk 

Mikkel S. Bruun

Web ansvarlig

Jesper Smed

Ejer / CEO

Økonomi

finans@contrazt.dk 

Hos Contrazt er der mange muligheder